Sun Sun kom fram!

Solen kom fram och den gick . Jag blir gaalen! =p
Smhi har ju lovat fint eller lite halvmulet men kan inte solen bara få komma hit nu!
Vill ju sitta ute under lunchen, fast det är en nackdel eftersom man aldrig vill gå in ;). haha!
Men jobbet kallar så man kan ju inte fastna där.

Emil var inte social alls, han låg och sov eftersom han var ledig idag så jaa han var inge rolig:P
1 timma till lunchen, inte hungrig men bara man får en paus från detta sittande i ensamheten. Man blir rätt
knäpp av det här jobbet. Slött och lätt värt pengarna men jag hade velat ha lite mer att göra =).
Sista veckan är det i alla fall, slutar redan på torsdag och på kvällen blir det flyg ner till Stockholm. Som jag längtar.
Idag måste jag även tvätta och börja tänka på vad jag ska ha med mig. Blir väl nästan allt men ska lämna gammalt
och sånt tar med det viktigaste och det jag använder mest =). Sen får jag köpa nytt om det ska vara så liksom.
Orkar inte dra med mig en massa skit som jag ändå inte kommer ha någon nytta till alls!

Gud så det ringer. Ovanligt, men det är ju iofs för att a-kassans telefon har varit nere. Men nu var den tydligen igång igång
så nu lär det ju inte ringa så mycket mera ! blää..

Näpp nu ska jag göra annat, men vad vet jag inte. Kanske fixar posten eller något sånt skoj!

PUSS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0