The voice funkar inte!

Jag blir galen! Det går inte att komma in på hemsidan. Vill lyssna på voice, p3 är inte lika bra ;/. Så därför roade jag mig med att läsa lite bloggar. Var inne på blondinbellas blogg, där hittade jag www.taaz.com man kan göra om sig på lite olika sätt där. Väldigt roande faktiskt när man inte har så mycket alls och göra :).
Tänkte att jag skulle göra några tester på hur jag skulle se ut i blont hår eftersom jag har tänkt testa det.

Vad tycker ni?

Lite längre och tjockare som jag vill ha, ser lite ut som ett ägghuvud men det var inte så farligt fult ändå
med blont, är mörkblont kanske man ska säga ;).


Ser kanske lite overkligt ut men det är ju som mest för att se hur pass bra ju passar i färgen. Den här var ju lite mer blond, tycker det var rätt fint de med :) :D.


Ser nästan lite ut som en tant :P.. passar jag i kort hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0