Tjohejsan!

Tänkte att eftersom jag är så uttråkad så kan jag roa mig med att berätta hur min helg kommer se ut.
Fredag: Ska till Piteå, det är ju festival där, ska inte dricka och inte gå in på området, utan tänkte bara åka ut till fårön och hälsa på mina kära kusiner och deras vänner ett tag =) Sen blir det hemåt. Om man nu inte måste agera fyllechaffis!

Lördag: Åka till Kangos träffa släkten och sådär.
Söndag: Begravning för mormors syster.

att så många ska tyna bort på så där kort tid.. usch kommer bli en jobbig söndag.

Nu är det ett bra tag sen det var bergravning för mormor. Kommer kännas konstigt när du inte är i huset på lördag när vi kommer dit. Känns inte lika jobbigt nu när det är ett tag sen. Men jag saknar dig mormor, du var världens bästa! Ska hälsa på dig i helgen vid graven. Har inte gjort det sen begravningen.. kommer nog fälla ett par tårar. älskar dig.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0