Tjoho!

Usch vilket tråkigt väder vi har idag, kallt och grått ute :(. Det här är ju inte vad man ska kalla sommar.. är det slut på den härliga sommarböljan som en gång existerande? Blir så otroligt deprimerad.. vill ha sommar, sol och värme. Även fast man jobbar känns det ändå som att man vill att solen kikar in på en. Men nej nej, det verkar som att det går åt helvete! Jag hoppas hoppas, verkligen att sommaren kommer tillbaka när jag har jobbat klart! Please.. kom tillbaka!

Nåväl, nu sitter jag på jobbet. Det har redan hunnit ringa rätt mycket även fast växeln bara har varit öppen i tio minuter, ett mirakel! Hoppas det ringer lika mycket hela dagen, så jag slipper nöta aftonbladet.se m.m :P!

Igår kväll blev det en långpromenad med Lisa&Evve, gick från mig mot bergviken och så började det regna så då gick vi och hälsade på vuopio (lisas vän), satt det en sväng och jag visade dom taaz.com haha dom lekte med mitt utseende, och vissa stunder såg jag ut som en tjackhora och en transvestit :p. usch vad jag såg hemsk ut.. nåja när det hade slutat regna så gick vi mot örnäset och vi hann precis fram så började det spöregna! Lite tur vi hade.. så Evve körde hem oss :). Så när jag kom hem ringde darling och sa att dom var påväg till Gotland. Jag vill också! När det var färdigpratat med Emil så åkte jag till Mirja och hälsade på en stund, dom hade ost&vinkväll där, fick träffa kusinlisa som jag inte har träffat på länge! Vi elva åkte jag hem igen, hopp in i duschen och sen sussa kudden :). Skönt!!

Gud så trött jag var imorse ville bara sova.. men jobbet kallar så sängen får helt enkelt vänta! Ojoj vad jag ska sova!

Nepp nu får det var nog Puss&kram/ E :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0