Torsdag =)

Hallå där bloggen!
Sitter på jobbet nu och kikar runt lite på nätet. Vädret är på topp även idag och det känns riktigt surt att man jobbar en sån här fin dag. Men om jag kanske har turen med mig idag istället så kanske solen håller i sig till i eftermiddag. För då går jag nog vid tre istället =). Så får man jobba in den förlorade tiden ! Idag kom lönen, gissa vem som ska shoppa? JAG. Fast inge mycket, måste ju som sagt spara pengar till flytten så man har råd att överleva. Nåväl.
Har inte så mycket mer att skriva för tillfället, skriver senare om jag har nått vettigt att säga. Det hade visst gått jättebra för Emil igår (första arbetsdagen) och han stormtrivdes :). Han hade fått sitta i kassan typ hela dagen och det tyckte han var skoj. Nu kan jag andas ut när han skaffat sig ett liv ;).. hihi.

PUSS! // Edwiin =)


Tänk att man har gått och blivit stor =)!  Studenten 5/6-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0