uttråkad..

Åh jag har så extremt tråkigt..är jättesugen på att ligga i sängen och se på OTH ..längesen man såg det. Finns fasiken inget bättre program :D! Har kollat lite klipp av oth på youtube men vill se hela avsnitt ;D. Sugen på att köpa dvd-boxarna Säsong 1, 2, 3&4 men fy så dyrt.. laddar nog ner istället. Men hade ändå varit kul att ha dom hemma så man kan se på dom när man vill :). Bar dega framför tvn liksom ;d..ska nog be Emil ladda ner det åt mig när jag kommer hem :)!

Ja det är ju en evighets evighet innan jag får gå hem också..kan ju säga att vädret är inte på topp idag heller. Vill ha sol!   


When I grow up I wanna be famous I wanna be a star..?

Tjohej allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0