Värme!

Det är sjukt varmt ute och jag hade helst av allt velat ligga på en strand och glassa en dag som denna :(. Jag vill inte sitta inne, så himla deppigt. Tror jag blir galen. Vill ha färg så att man knappt känner igen mig. Men nej nej den lyckan ju inte jag.
För det första: Sitter man inne en sån här vacker och varm dag, så lyckas man ej så bra. 
För det andra: Så har jag rätt så svårt att bli brun, ser mig själv som ett spöke(även fast jag inte är blek) man vill ju alltid vara brunare liksom? =)

4 min sen stänger jag växeln därefter 15 min till lunch. 

ångest.

Cut that CRAP!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Var med och tävla om handgjorda smycken i min blogg!

Givetvis gratis att tävla!

2008-07-30 @ 12:21:11
URL: http://egowar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0