Lift your leg up!

Ja nu var då helgen över :), har haft riktigt trevligt faktiskt och vädret har ändå vart med en :D. I fredags vare Boden Alive, hade faktiskt riktigt skoj, dock så var det lite mycket folk så man fick typ pressa sig genom allt folk för att kunna komma fram! Lerigt var det också på tivoliområdet å sådär, men tog en tur i batman ;), var lite besviken för så himla rolig var den faktiskt inte, hade hellre åkt virvelvinden :P. Nåväl kvällen slutade tidigt för vi var så less på att strosa runt i folkmassan :). Skönt i alla fall att man fick komma hem sen och sova :D. Lördagmorgon steg jag och lisa upp, satte på oss bikini och gick ut och la oss på en filt i gräset :D. Solen stekte som aldrig förr och de var riktigt härligt :), på kvällen vare bara att dra på partylooken igen och dra iväg på party :), hade skoj igår också men som i fredags slutade den tidigt, vart lite för full och började må dåligt så insåg att det kanske var dags att fara hem, dock fick jag och mirja gå från björx, var less som fan på att gå usch! :S Dessutom så plockade jag&mirja värsta sommarbuketten till mor, men så när vi skulle in på starre så lämnade vi den utanför, och sen när vi kom hem så insåg vi att den vart kvar där:P.. lite less jag blev :P.. haha vi som hade plockat en sån fin och stor bukett, mamma blev lite lessen när hon fick veta att vi glömt den och tyckte att vi skulle ut och plocka en ny i morse ;). Men de ides vi inte :D. har legat och stekt hela dan idag också :D.. så himla skönt. Ett tag vare som att man knappt kunde vara ute så himla varmt. Sen var vi en sväng till arons doppade mig eller bara halva mig orkade inte var så himla hungrig :P.. och mamma hade just ringt och sagt att hon börjat grilla så fick bråttom :D.

Nu sitter jag och pratar med darling i telen så ska vara lite mer social med han!!

Tjarååå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0