Moving mountains

Nu har vi haft våran lilla tripp till Gbg, nog för att vi kom hem förra veckan (torsdag morgon). Jag har som inte haft tid för datorn. Tråkigt liksom att sitta inne när det är sommar, sen vill man ju liksom umgås. Nu ska jag i alla fall berätta hur det gick för emil och hans intervjuv, helvete säger jag bara.. man hade åkt 144 mil å så hade dom jävlarna redan tillsatt tjänsten. Hur kan man bara glömma? Usch så less jag hade blivit om det var mot mig dom hade gjort så. Suck.. nåväl nu har ju i alla fall fått jobb i stockholm HURRA!!! :D Så imorrn flyttar baby ifrån mig, nog för att jag ska och hälsa på han på fredag men de blir ju bara över helgen. Sen ska vi vara utan varann i 2 hela veckor :(. Så jag kommer sakna dig, min lilla bebis som ska till storstan..men jag har ju många saker att se fram emot. För det första så får jag ju sen leva med han resten av livet, för det andra så flyttar jag dit i augusti å sen så ska jag söka jobb där nere, även en lägenhet. Tillsvidare ska han bo hos Fors å dom. Så hoppas vi får en lägenhet så fort som möjligt :).

Nu orkar jag inte skriva nå mera :). Ska och mysa med baby så mycket som möjligt så  jag inte saknar han allt för mycke ;).

Puss&Kram //Edwiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0