snart får jag gå hem !

Jippi, snart är klockan fyra och det betyder att jag snart får gå hem! Är så himla less på att sitta här, har inget å göra. Nöter bara pixbox osv, men snart så får jag gå härifrån och göra vad jag vill :). Ska en sväng på step in och köpa gymkort, sen ska jag på hälsobutiken och kolla ifall att dom har kvar mitt älskade diet pro. Sedan ska jag gå hem, eftersom jag ingen cykel har och har ingen lust att slösa pengar på buss, så att jag går istället och får motion ;). Det är ju till och med soligt ute härligt :D!!

Nepp nu ska jag nöta lite google och söka tatuering och sen ska jag pinka :P!

Tjaråå ;D

Kommentarer
Postat av: sandra

vet inte vad man ska kalla det, men slag, sparkar, spott osv är väl spö?:P

2008-06-30 @ 19:20:27
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0