booring..

År påå verkstan medans emil fixar morsans bil.. astråkigt!! Har inget å göra..är dötrött också. usch å blä..
Kommer väl få vara här i evigheternas evighet.. hade jag vetat de så skulle jag aldrig följt med :(. Nåväl inget å göra åt. Ringde Maddis å hörde nyss om vi kunde hitta på nå. Men då var dom påväg till skogen med sina hundar så de sket sig. Fast hon sku ringa på typ en halvtimma lr nå ska kanske att man far dit sen iaf! :) --

Idag vart de ju alko, köpte mig en sjua tapio å en diesel. Sorry Mirja! Jag hade inte råd å lägga ut ;/. Var tvungen å lägga ut åt Emil så tyvärr.. men du fixar säkert dricka på annat håll ska du se :). Nåväl var in en sväng på skopunkten.. men de fanns ju inte ett piss, varken storlek eller sort så de sket sig. Får gå på stan i veckan å leta upp ett par skor till studenten. Tvivlar ändå på att jag kommer hitta något.. antingen så är de nå fel på skorna lr så finns de inte kvar min storlek. Varför tar alltid 36 slut på dirren??? Sen en sak jag aldrig har fattat är varför dom inte beställer lr får extra par av de små strl när dom vet att de är de som går åt mest.. nåväl inget å göra åt!

Ibland vill jag bara springa iväg och försvinna för en stund. Vissa saker känns så jobbiga. Vill bara att allt ska bli bra. Vem vet de kanske ordnar sig efter studenten, de kan man ju aldrig veta, men de känns ändå som att de inte finns någon utväg. Vill bara gå ut skolan, få mig ett jobb och leva livet. Flytta ifrån äckliga norrland å se fram emot alla ljusa dagar i söder. Längtar verkligen till de goda livet, bort från den kalla norden och komma till varma södern

Puss&Kram// Edwiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0