Delirious ?

Naee kanske int nu :P. Kom just från gymmet, tog mig en springtur dit och gick i rask takt tillbaka =).  Körde Bröst, Mage, lite biceps och lite rygg. Var ju inte och gymmade igår för att jag somnade :P Å vaknade lite för sent så då vare läggdags igen! Men men körde hårt idag i alla fall. Så det känns mycket bra. Känns skönt när man är helt utmattad av allt tränande :D.. It makes me feel goodi good! Finns inge bättre.. eller jo Min älskade <3 ;).

Idag hade vi sovmorgon och min blev en aning längre för att jag försov mig typ 2 timmar :S.. lyckat! Bra gjort Evin!!
Men hade som tur var inte missat så mycket. Från början var det meningen att jag skulle stiga upp 08.13 :P.. å så ställde jag om den till 09.00.. men när den hade ringt så hade emil tydligen väckt mig och jag hade bara sagt håll käften och somnat om :P.. jättesnäll flickvän. Han försökte bara vara snäll och jag var en skit tillbaka :$.
Nåväl tog ju mig till skolan ialla fall. Satt och lyssnade på en muslim, fan så bra föreläsningen var, lärde mig skitmycket, och skrattade när hon berättade massa om hennes familj :p.. hade svinskoj! Trodde inte de var möjligt när det gällde föreläsningar. I vart fall var hela klassen nöjda såväl jag :D.

Tänkte att jag skulle sätta in ett par bilder på pixbox.. lr rätttare sagt SKITMÅNGA!
Får se om alla ens får plats har som förmågan att spara det till flera månader efter:P.

well well.. ska kila nu! PussKram /Edwiin ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 21:28:43
Postat av: Lexi

Vill du synas mer?
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=alexxxi

2008-05-08 @ 21:30:28
URL: http://alexxxi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0