Jobb :)

Imorse ringde dom från Gammelstads Konditroi å bad mig komma å jobba, skööönt! Har väntat på att få jobba behöver verkligen pengar just nu och fram till studenten! Superbra, ska jobba imorron 11-15 å lördag 05-14 ;D.
Så de blir money money. Även i helgen blire nyktert för min del, ska träna, jobba å plugga! Sånt där vettigt som man gör ;P.. ska bli s könt de! Tror jag ska hålla mig från spriten och fest fram till studentveckan för då blire ju supa var eviga dag. Å då blir man fet, lika å spara sig.

Måste fara till alko här någon dag, typ nästa vecka tror jag. Ska till kalix å fixa Emils å morsans bil så lika å far på alko då med :).

Nu ska vi laga mat idag blire nån klassisk sommarkyckling som jag hittade på nätet ;D.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0