Kläder.

Ojoj, behöver nya kläder, är så less på ALLT i min käraste garderob.. suck måste bytas! Har fått pengar idag, men hinner nog inte fara nå på stan idag. Slutar jobba typ fyra och sen ska jag äta, träna å sola. Så inge tid till shopping. Får se om man tar de imorrn efter jobbet ;).
Kom just från skolan sista rättskunskapen, fick veta betyg och lämnade igen boken, kan säga att jag fick G i betyg, är nöjd eftersom jag varit slarvig med den kursen ;/. Men jag begär faktiskt inge mer än G i dom flesta kurserna, är alldeles för lat för högre ;D haha! Slarvmaja typ.

Nä nu ska jag snart iväg och jobba ska nog fara en sväng på Storheden bara för att göra nå. Emil ligger ändå bara å sover så lika å fara ;D.

Pössinuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0