Koffeinpiller!

Inatt har jag sovit hela 4 timmar, hmm JIPPI.. NOT.. inte så bra kanske när man skulle till skolan, dessutom stå och baka hela dagen? Nae.. inge jag kan rekommendera! Fick ju mina Lose it igår som sagt, å dom innehåller en stor del koffein. Tog dom vid halv åtta å var så extremt pigg, de var hetl sjukt, men kroppen man helt död, medans huvudet var på topp.Låg och vred mig timme efter timme, men de gick bara inte, gick upp och satte mig vid datorn men kände mig heldöd i kroppen så gick till sängs. Tillslut somnade jag, klockan var väl sisådär 4 kanske :S?! Suck.. var heltrött i kroppen imorse, men som sagt huvudet var på topp :P. Kan jävla säga att dom där pillrerna ger riktigt bra resultat.. men man lär ju sig av sina misstag, så jag insåg liksom direkt igår att för det första ska jag inte ta dom så sent, och ABSOLUT inte 2 st vid det sena klockaslaget! Endast på morgonen är 2 st tillåtet för då har man ju hela långa dagen på sig att träna å hinna bli trött :P. Men kan verkligen säga att att jag rekomenderar dom för man känner sig på så himla bra humör OCH man blir så himla träningssugen.
Å då menar jag de verkligen, var ute å sprang sisådär en 40 min idag, även fast jag var trött i benen säger skallen till att springa för man är ju egentligen pigg! De jag menar är att jag nu IGEN är sugen på att gå ut, men sanningen är den att jag har just duschat så ids som inte svetta ner mig, igen :P. well well.. är supernöjd.. dock inte med kosttilskottet, men de är väl bara lära sig å le, för man blir ju som sagt fit å kan knappt bärga mig tills jag får se resultat ;). Wihoo. Nog om de!

Idag var de en kort dag för mig, var så förbannat sliten och kände att jag jobbat nog hårt för dagen så sa till lärarn att jag har arbetat färdigt för dagen. Fick gå så de var mycket snällt av han! Gick in till stan, tanken var att jag skulle hämta ut nya p-piller men.. jag hade tydligen inga kvar å hämta ;/.. Fast Elin var ju min räddare i nöden så fick hennes sista lilla låda :D. Orkar inte ha mens blir helknäpp, orkar inte med mensvärk heller!! Tur att man har vänner ;). Vad skulle man göra utan dom? usch usch. Vill inte ens tänka tanken :).
Nåväl hittade en SUPERSÖT såklart babyrosa väska som jag insåg skulle passa så superbra till klänningen+skorna som jag har beställt :D.. fan så sött de kommer bli! Men om dom bara kunde komma så jag får prova dom å se, Hoppas Hoppas verkligen att dom passar fan annars så olycklig kag kommer bli :'(. Har jag förstått de rätt så borde dom nog komma i veckan iallafall!

Var DH idag också, ysch så spännande kan knappt bärga mig tills nästa veckas avsnitt :D!!
Btw så skickade jag iväg ytterligare en jobbansökan idag :).. ska skicka iväg ett par imorron också!

inte mycke kvar nu, men har fortfarande mycket kvar å göra ;(...MEN projektarbetet är klart ska bara lämna in de!! :D
wihoo.. snuff snuff! ska kila nu kanske ta mig nån frukt eller så. Sen blire att gå to sleep :)

PussochKram <3

Mjauu, Mee liiiike :D!

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0