Suck..

Är så ledsen över att mitt kosttilskott som jag hade förväntat skulle vara ännu bättre än de förra att de sög och att jag nästan spyr när jag dricker de.. så less så less. Jag menar vafan gör man smaken till de sämre när den första var som att dricka ett glas o'boy ;/? Gymgrossisten, jag är besviken! Nåväl.. ska försöka sälja de billigt till någon som pallar dricka de. Annars får de la ligga å ruttna tills kah blivit rik å inte bryr mig om de nå mer. Kommer störa mig på de ända tills dess sådeså. Nåväl, inget jag kan göra åt de, som tur var har jag ett annat 'kosttillskott' som är helt okej och dricka.. men dock inte lika mättande. Men det ger resultat när man svälter sig själv i och med att magsäcken krymper å då är man inte lika hungrig å glupsk när man väl ska äta riktig man :P! Så tur är ju de.

Nä nu ska jag fortsätta läsa lite bok, kära SMUTS :). Så bra så bra!
Toodilosan kära ni. Pöss! :)

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0