Trött i benen.

Kom just från jobbet, är jättetrött i benen och i huvudet. Men skönt att man får lite kosing. De är verkligen en fördel med att jobba :P.. haha! Logiskt kanske ;). Imorron blire upp å hoppa klockan 05.00 kommer vara trött, men bara att tänka på pengarna så skuttar man upp ;D. Får ta nå koffeinpiller så jag inte somnar i kassan ;).

Fårse om man kanske ska ta sig nå å äta. En middag vore fint, men jag vet faktiskt inte om jag är så hungrig :P? Talades i alla fall om nå hämtmat, mumma, men förbannat onyttigt ;/.. BUT, jag ska å gymma sen tror jag tar mig en springtur dit också :D.. eller varför inte åka inlines? Tycker dock de är så dålig väg, så de blir bara tjorv :S.. tar nog de ikv kanske senare. Sola blir de också ikväll.

Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0