Att inte skriva..

Alltså jag vet inte..men ibland så skriver jag en massa..ibland för mycket. Men vissa perioder skriver jag inte alls. Nu tycker jag att det är dags för ett långt inlägg så mina vänner där uppe i Norr får veta hur jag mår och hur allt går ;)..hehe!

Den senaste tiden har jag ju jobbat som telefonförsäljare, det har gått toppen dock är det inte världens bästa jobb men jag tycker att det duger tills vidare. För jag har hellre en liten summa på kontot varje månad än ingen summa alls..så tills vidare får det duga :). Men jag trivs så sjukt bra där, och jag har skaffat mig en massa skojjiga vänner, fyfan ni är grymma ;D.
Sen vet jag inte vad mer jag ska berätta..jag mår bra i alla fall hehe :). Börjar i alla fall trivs asbra här nere, och det känns skönt. Saknar alla jättemycket, men jag kommer ju upp om lite mer än en månad så då hinner vi ses förhoppningsvis! =)

Dessutom har jag något stort på gång..så vem vet det känns blir ett lyft i mitt lilla fattiga liv =D..vilket jag veeeeerkligen hoppas på! Ikväll ska vi på 'the big meeting'..så vi får la se hur det går!
Kan tänka mig att ni är väldigt nyfikna men ni får inget veta, förrän jag har kommit i det hela!

Kan berätta om hur min dag har och kommer att se ut också..steg upp runt halv nio tror jag? Åt frukost med Emil innan han åkte till jobbet, sen har jag typ glott tv och suttit här. Ska alldeles snart göra mig klar inför gymmet och sen ska jag åka dit! Idag blir det rygg&vader, sen ska jag såklart köra lite kondition! Gud vad jag älskar att träna ;). Bra inställning va?
Nog om det, efter gymmet ska jag hem och duscha göra mig i ordning och dra iväg till stan. Min mp3 har nämligen gått sönder..displayen funkar inte och det är så sorgligt..den är rosa och mina rosa ägodelar ska vara hela annars blir jag ledsen. Därför ska jag åka till onoff och lämna tillbaka den, för som tur var hade jag kvar ett halvår av garantin. Hoppas bara att det finns en ny att hämta...efter det så ska jag möta Ida i stan då och så ska vi åka till Kärrtorp och kolla en lägenhet åt moster Mona :)..Efter det så blir det möte och sen när det är klart så bär det av hemåt :).

Typ så kommer min dag att se ut, och som ni kanske märkte nämnde jag inget jobb, kände att jag behövde vara ledig och sen så ville jag inte missa mötet. På så sätt är det här jobbet bra eftersom man får lägga sina egna timmar och dagar :D. Yeeejj!

Nu ska jag packa min väska, byta om och borsta tänderna, sen ska jag åka och träna =) PussPuss!


Kika runt bland mina gamla bilder och mörkte att jag har haft ungefär samma färg som jag har nu förut =P.
Lite lustigt att jag inte har märkt det förrän nu !

Nåväl Tooodliooooooo!

Kommentarer
Postat av: carro

haha jaa!;D det är bara bra, med dig då? :) trivs du där nere? :)

2008-11-17 @ 15:44:19
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej :)



Jag ska jobba ons-tors lör-sön

Inte idag för jag och Jocke har vart tsm i 2 år idag :)

2008-11-18 @ 08:48:17
URL: http://schemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0