Gud har talat till mig..

Jajjemensan i morse vaknade jag och så var det sol ute, härligt va :D? Dock hade det varit ännu bättre med lite snö till det, men så lyxigt ska man inte få ha det :p. Hittilis idag har jag städat lite, funderar på om jag kanske ska dammsuga men jag vet inte om jag orkar det..ska äta lite och sen åka till gymmet i alla fall.

Jag har aldrig trott på Gud men på senaste tiden har det hänt alldeles ovanligt mycket bra saker så jag början fan tro att gud har talat till mig :P. Först 'the big thing' och igår flyttades jag till ett mycket mycket bättre projekt på jobbet!! Kan ni förstå hur glad jag blev? Att slippa ringa till kunder som bara avvisar en som om man vore en liten skit? Ja det är underbart att få slippa det kan jag säga..dock vara endast den här glädjen i 2 veckors tid..kanske lite mer men jag hade hoppats på att få stanna där föralltid :). Men 2 veckor är faktiskt bättre än ingenting alls.

Life is wonderful..

Glöden har börjat komma tillbaka, och det är så himla underbart.
Emil jag älskar dig! Du är bäst, underbar och finast.



 Hihi, kommer du ihåg den här bilden älskling :D?

Kommentarer
Postat av: carroh

Joo ;p tänkt att ja är nyfiken :p

2008-11-20 @ 16:16:30
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: milkshake

har du läst twilight boken? om inte, LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!!! den så jävla bra asså hela twilight serien! :D

2008-11-21 @ 02:36:00
URL: http://themilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0