Halloween

Hej där!
Har vaknat för en stund sen och ska snart iväg till gymmet och träna. Sen måste jag sola och inhandla lite mat :). Jobb 17.00-21-00 sen hem, så ser min dag ut!

Nu till helgen och Halloween 'Buuuu' haha. Ja det blev en lyckad halloween i alla fall :)..hade först inte någon som helst lust att ha fest men det var riktigt kul ! Dock blev man lite för drunk och gjorde vad man måste på toaletten :P..you know!
Så då tyckte jag att alla skulle gå hem :p..men som sagt det vart en lyckad kväll och de kom en jädrans massa folk!

Lite bilder från kvällen:





Sen finns de såklart mer bilder på min pixbox ;).

nu ska jag kila iväg, PUSS =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nää jag jobbar bara fredag, lördag. ;P



jag sa ju att det skulle bli kul ;) är avis! vad var du utklädd till? :)

2008-11-03 @ 16:18:44
URL: http://hsdiary.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha jag sov ;P så rolig var jag i år ;P



juste du sa det på tåget förut. Polis polis potatis gris. aja ses på fredag/lördag? Pöss

2008-11-04 @ 09:16:54
URL: http://hsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0