Herrejävlar.

Alltså fyfan vad jag är arg på jobbet just nu. Nötterna har ju tappat bort mina papper för andra gången, hur jävla bra koll har man då? noll..idag när jag kom till jobbet så fick jag skriva ner mitt kontonr osv, för tredje gången. Suck, jag måste fan få in min lön imorgon, om inte så kan jag säga att jobbet får betala påminnelserna som kommer om jag inte betalar in mina räkningar i tid. Hur fan..åååh jag är bara så himla arg. Sen när jag väl får lönen så kommer jag säkert få för lite också.

Nog om det.

Har som sagt tränat idag. Sen åkte jag hem duschade och sådär. Därefter åkte jag mot jobbet och idag var en riktigt seg arbets'dag'. Fast det kan ju ha berott på att jag inte hade fått min lön och var på lite småpissigt humör..hade inte heller så bra material idag. Men imorgon skulle det visst bli bättre, med nytt material!
Imorgon ska jag stiga upp just efter åtta för tjugo över nio har jag tandläkartid :|. Blä usch och fy, tycker inte om tandläkaren, så himla obehagligt när dom tycker in hela händerna i min käft. Och när dom ska och pilla med en massa verktyg, det är ingen höjdare direkt! Men nu är det sista gången jag får gratis tandläkare så det är bara att ta mig i kragen och gå dit. Hoppas bara att jag inte har nå skavanker och fixa för jag går helst till tandläkarn så lite som möjligt :).

Har nyss städat ut min garderob, känns riktigt fräscht nu. Hade behövt dammsuga och storstäda men det är lite sent att börja med det nu, så är det när man bor i lägenhet :P. Tänk vad skönt om man bodde i hus ! Har som inte riktigt råd med det när man bara är 19 år och inte har världens bästa jobb. Som man inte ens får lönen i tid, bajs bajs.

Jag upp och skutta imorrn tidigt. Efter tandläkaren så ska jag och gymma sen ska jag hem, duscha och efter det ska jag till jobbet typ vid halv två :).

Nu ska jag nog sluta skriva. Har lite grejjor och kika på datan innan jag ska sussa kudden. Är icket trött så vi får se hur det går med sovandet. Kanske somnar sent ändå, men jag är inte den som behöver sova allt för mycket.
Ååh vet ni en sak? idag ringde jag min kära kusin Mirja, och vet ni var hon ska i januari? Till Chicago och vara Au-Pair..i ett år! Värsta lyxet, och bo hos en överklass familj, ha egen bil och sånt. Hoppas hon får det bra där. Har redan bestämt att jag ska åka och hälsa på någon gång för jag får gratis boende och då blir det så mycket billigare ;). Can't wait! Har alltid velat åka till USA så det ska bli grymt kul, om jag nu får råd till de, men de måste jag :D.

Hmm..var nog inget mer jag skulle säga. Så nu får det vara bra, PussPuss =)!

Längtar till 16:e december :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0