styrke..

Vinter i Stockholm? suck det kommer aldrig bli vinter här..ena dagen är det kallt och andra dagen är det varmt..sen spöregnar det varannan dag. Gud vad jag saknar snön. Och Luleå.
När jag var på väg till gymmet tidigare så lyssnade jag såklart på lite musik, gammal musik som jag la in i somras..och då kom en låt upp som fick mig att tänka på sista sommaren där uppe. Forever forever.. tjejor ni vet vad jag menar :).
Jag saknar er alla grymt mycket, det är tomt..men jag börjar trivas här nu och det känns bättre men det är alltid något som saknas..börjar längta enormt mycket till julen när man for träffa hela släkten, familjen och vännerna. Hoppas man kan stanna åtminstone en vecka så man hinner med att träffa alla. För varje dag som går inser jag hur mycket alla ni betyder för mig, jag tänker på er varje dag är det inte den ena så är det den andra :)..så ni ska inte tro att jag har glömt er, för det har jag inte :).  / Edwiin ;D

Nu till hur min dag har och kommer se ut...som sagt har jag varit och tränat och det blev ett långt träningspass, med rygg, vader och konditionsträning ååh vad de är kul och träna :D..
Om ca en timma åker jag iväg till jobbet måste bara låta håret torka så jag kan göra mig färdig.
Idag är det den stora dagen när jag ska prata med chefen om heltidsjobbet..undra hur de kommer gå? bra hoppas jag:).

Slutar nio å sen ska jag hem :)..nu har jag slut på ord och så ska jag fortsätta äta min morot :).

PUSS allesammans! =) Miss you guys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0