typiskt mig..

Suck jag skulle ta tåget som gick 12.57 in till stan men såklart missade jag det för att jag segade. Så nu måste jag vänta ända till 13.17 tåget för att jag ska kunna passa in med alla andra bussar och tåg. Ska ju till pappa idag och hälsa på, vet inte riktigt om jag ska stanna över natten, känns som att det blir jobbigt, ska jobba imorgon och hade velat träna innan jobbet. Så vi får helt enkelt se hur jag gör =). Har planerat att jag ska julbaka med min småsyskon, det blir lite lussekatter, vanliga bullar och sånt smått och gott =). Igår var det utgång som gällde, shit vad det var längesen jag var ute på krogen, hade glömt bort hur skoj det är ;). Hade riktigt kul igår, drack lagomt mycket och det var grymt bra musik och helt ok folk! Emil och jag lämnade krogen lite tidigare för vi båda var jättetrötta och hungriga så vi svängde in på donken innan vi åkte hemåt. Mycket lyckad kväll och nu blir det inge mer party förrän jag åker upp för då ska jag festa loss med girlsen :D!

hmm..vad ska jag mer berätta?

Jo juste jag har bokat biljett tillbaka till stockholm den 29 december så jag stannar länge i norrland ;D. Vad jag längtar! Här finns det ju inge snö nå mera, den försvann efter en dag. Tråkigt, men på ett sätt skönt. Då slipper man frysa om tårna i alla fall =).

Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0