Jag är rädd för mig själv

Just nu vill jag bara gråta..jag känner inte igen mig själv. Varför känner jag så här som jag gör. Det är absolut det sista jag vill. Det känns liksom som att mitt huvud har tagit över resten av mig. Min vilja är helt åt fel håll. Hjälp hjälp. Väldigt förvirrad känner jag mig, för varje kväll när jag ska somna tänker jag på det där som jag inte ska, får eller vill. Förbjudet.
En sak är i alla fall säker och det är att jag nog inte är ensam om att känna så här. Men hur tog ni er ut det här. Fattar inte hur ni pallade, bara lämna allt och sticka? Det hade brutit ner mig totalt och jag hade fasiken hamnat i en djup deprission.

jag är ledsen för saker jag gör och säger men just nu har jag faktiskt ingen som helst koll på mig själv. jag är rädd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0