Sorrow and Happiness

Tjoo. Idag börjar jag kursen på tre dagar sen är jag färdig för att börja jobba. Naturligvis får jag betalt under kursen :). Vilket är toppen great. Kom från gymmet för en stund sen, har duschat nyss och nu sitter jag och äter tonfisksallad :)..mums! Ska göra mig i ordning snart och åka in till stan för att träffa Malin, kommer inte ihåg hur många år sen vi sågs, lite pirrigt är de eftersom de var så längesen :P. Men de ska bli skoj. Vid fyra börjar jag åka mot alvik för de är där kursen är. Kommer vara där mellan 17-21 så de är lite läskigt att jag ska behöva gå därifrån ensam i mörkret till tåget ;(..förhoppningsvis så finns de väl någon man kan ta sällskap med.

Nu ska jag återgå till min sallad och sen göra mig klar!

Puss =)

Sometimes I just want to turn back time. But I just have to realize that it's impossible.
I just miss the old time..after all it was my home for a couple of years ago..and I really really miss it.
What should i do? When everything feel so hard?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okeey härligt. vars ska du börja jobba? klart du saknar norrland;) puss

2008-10-13 @ 15:51:23
Postat av: Eve

de var ja som skrev förra;D glömmer alltid sätta dit mitt namn, haha

2008-10-13 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0