åååh.

Jag är uttråkad, har inget att göra eftersom jag har gjort bort allt arbete för hela dagen. Suck. Man går bara omkring här och funderar över vad man kan göra, men det finns inte ett piss att göra. Inte alls. Har en timma kvar, så jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på resten av tiden :p. Skönt jobb man har, på ett sätt bra men jag vill fan ha mer att göra. Är så less på detta, igårkväll när vi gick och la oss låg vi och snackade om vad vi ska göra härnäst. Nu har vi flyttat, 'byggt' upp ett liv här i Stockholm, skaffat oss jobb, och är inneboende hos en otroligt vänlig vän som låter oss på hos han. Eloge till dig Tobbe som står ut ;). Fast du är ju aldrig hemma, så det kanske inte är så jobbigt :). Förhoppningsvis, jag håller i alla fall din lägenhet ren, hoppas det duger ;D.

Vill flytta utomlands, men på samma gång stanna här i Sverige och börja plugga. Jag vill ju bli personlig tränare, och det ska jag bli. Men när, det vet jag inte. Det kostar en hel del att gå den snabbkursen på pt-school som jag vill gå men just nu finns inte dom pengarna. Måste ta lån, få en fast anställning för att det ska gå också. Men ja, jag vet fan inte. Känns bara så långt tills jag kommit dit jag vill. Men jag vill dit nu nu nu. ååh, suck. Känns som att man bara står och trampar på samma jävla ställe hela tiden. Att man aldrig kommer någonstans, känner mig så himla misslyckad när jag tänker på hur länge jag har jobbat kvar på det här tråkiga jobbet. Det känns inte ens kul att komma till jobbet nå mer, och det är inte kul alls. Mest deprimerande. Ett halvår, och jag är uttmattad, trött och vill bara göra något nytt. Men, det där men:et finns där hela tiden och det gör mig så fruktansvärt frustrerad, stressad över att jag snart fyller 20 år och har bara det.

Lite deprimerande inlägg jag skrev nu, men det är så det är. Jag vill verkligen göra något annat, och det NU!!

Emil vad säger du? Ska vi lämna landet, vi kanske hittar ett riktigt bra liv någonstans i Usa, eller kanske någonannanstans. Det vet man aldrig. Bara en tanke, men så snart som möjligt måste något göras. För jag pallar inte trampa på det här eländiga stället någe mera.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Allex

känner precis sådär! förutom att jag inte ens lyckats flytta härifrån ännu :P

2009-04-15 @ 00:41:30
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0