aah härligt!

solen lyser, jag har slutat och snart ska jag gymma! Kan det bli bättre? :)

Har precis stoppat i mig en finkrisp (knäckemacka) med endast kalkon på, fyfan så gott! Tror jag ska ta en till, hälla i mig en charger och em omgea-3 byta om och sen gå till gymmet!

Vilken härlig kväll :). Emil kommer också lite senare till gymmet så vi ska träna tillsammans guud så trevligt!

Känner mig på allmänt bra humör även fast jag är trött, kanske är övertrött? äsch skit samma ;D För övrigt kommer min kära kusin Mia hit imorgon så i helgen ska vi hitta på något skojjigt. Fest är uteslutet, och jag ska försöka att inte slösa så heemskt mycket pengar! Förra veckan gick liite överstyr om jag ska vara ärlig. Inte bara mot er utan mot mig själv. Jag måste inse att någon gång får det räcka. Hur mycket mamma och emil tjatar på mig så finns det ingen spärr. Man blir aldrig nöjd, eller jo precis just när man köpt en sak så känner man verkligen 'jippi, precis vad jag ville ha. nu har jag allt' men hell no, man vill ALLTID ha mer. goosh, det är fan jobbigt. Men det finns ju så mycket fina saker. skor, väskor å klänningar..blir helknäpp bara av att tänka tanken på vad man kan köpa. och egentligen bör..fast man har ju egentligen inte något behov.

aja, det finns folk som är värre. men jag ser mig ändå som ett extremfall sådeså :)

Kommentarer
Postat av: Mia

yooo hooo! the cooolish one är i storstan nu!!!

2009-04-16 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0