ca 2 timmar

Har kommit hem för ett tag sen, och städat litegrann efter gårdagens 'bravader'. Nu är det fint här hemma igen :P. Var riktigt kul att träffa Malin igen :). En himla trevlig prick, haha. Vi gick omkring lite och satte oss på donken där jag tog en chili-cheese och en glass med jordgubbstopping ;). Mums! Satt och snackade om allt från himmel och jord tills hon ville ut och det gjorde vi rätt i. För det var ju så underbart väder, lite blåsigt men helt okej..solen stekte ju så vad mer kan man begära i mitten av april :)? Trevligt var det men sen blev det kyligare så vi bestämde oss för att åka hemåt :).

Om typ 2 timmar kommer Emil hem, fast det känns som en evighet tills dess. Har en känsla av att jag kommer dega här resten av kvällen. Fast vad gör man annars på söndagar :P?

Har inget mer vettigt att skriva nu så jag avrundar här. Puss!


En glad Malin i Kungsträdgården

å så jag då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0