Finally!

Jippi, hurra, äntligen är jag hemma. Dom tre sista timmarna var för mig, en PINA! Usch, det var riktigt tråkigt, det jag gjorde var att blogga..

Ta kort på mig själv (ego) ...



...Kolla på den vackra utsikten..


...som såg ut såhär och samtidigt som jag...


...lyssnade på musik!


och titta på mina skor gjorde jag! Sjävfallet är dom Rosa, fast gamla och smutsiga!



tog även kort på den otroligt så kallade vackra arbetsplatsen.



Jisses, vilken tråkig eftermiddag. Åh jisses så tråkigt det här inlägget vart :) Ska i alla fall och träna snart, måste bara slänga i mig en morot, en panodil, en omega-3 och en charger så jag piggnar till. Är jättetrött for your information!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Allex

tack för den snälla kommentaren ;)

2009-04-15 @ 00:27:21
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: Mirja

Seriöst? Jag som tyckte det här var en av dom roligare inläggen!

2009-04-15 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0