fönsterputsning!

Det var verkligen på tiden att jag putsade fönsterna, kan ju säga att dom var riktigt ofräscha. Men nu ser dom ut som nya ;). Skönt att ha det gjort nu inför sommaren, för när solen lyser rakt på fönstret och dom är smutsiga ser det inte fint ut. Känner mig vuxen också nu när jag gjort det. haha, men fan jag brukade inte putsa mina fönster när jag bodde hemma. Sådeså..

Har precis gjort mig lite lunch, kände att magen började kurra så jag stekte mig ett ägg till de har jag en halv avokado och sallad sen igår :)..


Grönt och fräscht! ;)

Har ännu inte gjort mig i ordning eftersom jag fick andra saker att göra..därför sitter jag fortfarande här helt osminkad och halvt påklädd :P. Borde kanske äta upp min mat och göra mig i ordning..lät jobbigt! Men jag måste i alla fall handla mat till ikväll, ska göra hasselbackspotaits med nått gott kött, sallad och någon god sås :p..dessutom tänkte jag köpa lite påskgodis och ett ägg till Emil, inhandla lite melon och nötter tänkte jag också göra. Eftersom man får besök och det ändå är påsk så kan man ju ha lite smått att mumsa på till vinet ikväll. Var och köpte jordgubbar så ikväll ska vi smaska på jordgubbar, melon och nötter + godis då ;D. Vinet får jag ju inte glömma, hihi.

Ska äta min mat nu, Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0