Jobb och sjuk

Godmorgon bloggen! Har kommit till jobbet för ett tag sen och vi har inget att göra. Så jag tänkte passa på att blogga lite..är sjuk ännu och min hals är slemmig och jag hostar hela tiden. Tror ändå att jag håller på att bli frisk, förhoppningsvis är jag frisk till påsken! Idag kommer dagen gå riktigt långsamt med tanke på att vi inte har något jobb så man kommer bara sitta och dega hela dagen. Skönt för min hals, men lite uttråkande. Efter jobbet ska jag åka in till stan och leta efter bikerjackan som finns på h&m, var inne i stan igår  och letade men hittade inte den på dom jag var in på. Därför tänkte jag åka runt i hela stockholm idag och leta..jag ska ha den!!

Då ska jag också berätta lite om hur min helg har sett ut. I fredags var det lugna puckar, jag lagade god middag och senare såg vi film och drack smoothies med Emils föräldrar. Kvällen var slut och vi gick och la oss rätt tidigt. På lördag steg vi upp runt tio och åt lite frukost, sedan satte vi oss och såg en film. Hann bara se lite av den för sen var det tid för att hoppa in i duschen. Vi hade lovat Emils far att följa med till någon auktionsgrej så det var bara att göra sig i ordning. Gick väl omkring där i ca en timma och sen åkte vi hemåt. Hoppade hemma och tog tåget till högdalen, Emil gick på systemet och jag lämnade tillbaka den där nedrans toppen, insåg nämligen att den var för stor :P. Hatar för stora kläder. När vi kom hem var klockan typ fem och vi var supertrötta och gick och la oss, vaknade runt halv sju och insåg att nathalie kommer om en timma. Jag hade inte ens gjort mig i ordning, inte ätit osv. Så det var bara att sätta igång att städa (lägenheten såg ut som fan, disk överallt!!)..nåväl sen fixade jag mig. Och som alltid hade jag problem med mitt klädval men till sist tog jag min blommiga kjol från h&m och den vita toppen från gina, enkelt, sommrigt och snyggt :)! När Emils föräldrar kom tillbaka från mässan beställde vi hem pizza, kan säga att det satt riktigt fint i magen! Nathalie kom som sagt där i kring åtta istället för hon var också lite seg ;). Dock var ju inte jag riktigt klar när hon kom i alla fall, men i alla fall då hon kom fixade vi till oss ordentligt. La på masken och sen var det klart! Tog oss ett glas vin och sen var "partyt" igång!! Det var segt till en början men senare blev det roligare. Vi drog ut på krogen vid halv tolv och dansade till stängning. Måste säga att jag har inte haft så kul som jag hade i lördags på riktigt länge! :) Tack för en trevlig kväll Nathalie och Emil! Vi kom till oss vid fyra och köpte med oss burgare från grillen, sen satt vi och surrade i nån timma tills vi vart trötta och gick och la oss :).

Igår när jag vaknade var jag inte så värst bakis, lite trött men annars helt okej. Emils mor ringde och frågade om jag vi ville hänga med på stan så vi möttes i centralen och shoppade lite smått. Åt även suuuuupergod thaimat, fast efteråt ville jag bara spy för att jag var så mätt :P..gick omkring som en zombie ett tag men sen var jag igång igen! Köpte hem ett par stora silvriga ringar, en blå topp, en typ rosa klänning från gina och en svart bikini. Kan visa bilder senare när jag kommer hem :). Vid tre kände vi att det fick räcka så vi åkte hemåt, när vi var hos oss åkte Natta hem till sig för att hennes polle hade gjort sig illa och jag började städa lite smått, eller rättare sagt hela lägenheten. Sen åkte jag och Emil till mat dax handlade hem lite käk till middag. Vi gjorde kinamat, och det smakade precis som när man åt på restaurang, supersmarrigt! Emils päron åkte hem och jag och Emil fortsatte se filmen vi började se i lördags då.

Nu har jag skrivit ett långt inlägg som täcker alla dagar jag varit frånvarande ;). Ska gå på toa nu och se om man behöver jobba :P.. chiilll!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anette/Toka

Hmm ett tips, testa h&m i Nacka forum! ;)

Om de e samma jag tänker på så finns den där!

2009-04-08 @ 15:23:58
URL: http://min.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0