man kanske borde äta också.

Jag har ju helt glömt bort att man kanske borde äta något idag också. Har inte varit så hungrig så det är nog därför det inte blivit av att äta helt enkelt. Dock så vet jag inte alls vad jag ska äta. Har pytt-i-panna hemma, och så steker man ett ägg till. Hade faktiskt varit gott, brukar inte gilla pytt-i-panna, men idag verkar det som att jag är sugen på det :P..

aja, ska göra mat när jag varit ner till tvättstugan en gång till. Blev ett jäkla spring nu, men jag hade mycket tvätt och olika grader som dom skulle tvättas i, så sammanlagt blir det 6 maskiner. Som tur var inte helt fulla så man hinner med allt:P. Fast allt lär ju ändå inte hinna torka klart..hatar att inte ha en egen tvättstuga hemma! :P Det var så skönt när man bodde hemma och hade torktummlare, tvättmaskin och torkskåp så slapp man passa sig efter en viss tidssträckning. Fan, tre timmar räcker ju inte om man ska torka allt, särskilt när torkrummet här nere suger älgballe! Fattar inte varför dom inte har ett torkskåp, tusen gånger så effektivare. Visserligen får man plats med mer i ett torkrum, men det hinner aldrig torka. Så varje gång jag tvättar slutar det med att det hänger kläder över HELA lägenheten. Vilket inte passar så bra idag eftersom vi får besök. Det kan ju inte hänga lakan och t-shirtar överallt heller:p

Blir så irriterad:P.

Jag har kommit på en sak, det är att jag ska nog lägga in bilder på Hela lägenheten sen. Så att alla mina vänner där uppe som inte varit här får se hur jag bor nu ;). Det är inget speciellt, men jag tycker ändå att vi har fått det ganska så fint ;). Även fast allt inte är klart, saknas lite mattor, dukar, prydnader och blommor :p. Men jag tror nog inte att vi är dom enda som har det lite halv klart hemma hos sig!

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0