om fyra dagar är jag i Egypten!!!

hej hej bloggen har inte hunnit skriva i bloggen idag :). Men nu skriver jag, åh alla hurrar. haha..?

Har rast just nu, och dagen har gott riktigt snabbt. Härligt, för ju snabbare dagarna går desto närmre Egypten kommer man, och gissa om jag längtar? haha tycker jag har tjatat om det länge nu, men nu när det verkligen börjar närma sig så känner jag att oj fy så skoj det ska bli. Slippa jobb, slippa tänka på att man ska träna äta nyttigt osv.

Jag ska med andra ord njuta av min semester :). Leva livet, låtsas som att jag aldrig mer behöver åka tillbaka. Men det är ju bara i mina drömmar man kan leva så tyvärr. Vore ju skönt om det var sant. Men det är de ju inte..

Idag ska jag köra ett lugnt träningspass, är förkyld ännu men jag kan nog slänga in lite styrke idag. För jag känner mig inte så himla svag idag som jag gjorde igår. För då kändes mitt huvud som en enda stor BALLONG. Sen ska jag sola så jag får lite färg innan egypten och får värma upp huden litegrann.

Nu ska jag börja jobba igen Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0