one more day to survive!

Kom hem för en timma sen, har precis varit nere i tvättstugan och sattit igång två maskiner. Var förbi H&M och wedins accent..köpte hårfärg och en lite större skinnväska som jag behöver för handbagaget :)..så haha än en gång tror jag att allt är inhandlat..fast bomullsrondeller måste jag köpa, men det tar jag imorron..Om ett tag kommer Nathalie hit, hon ska slinga mitt hår så jag får bort min gräsliga utväxt som bara jag tycks se..ska även färga hennes hår och samtidigt måste jag hinna ner till tvättstugan :p. Hoppas bara man slipper möta någon granne..vore lite pinsamt när man har fullt med hårfärg i håret, åhnej, det är inte sexigt ;D. Nu ska jag ta och steka mig ett ägg, kanske göra lite grönsaker och smöra en fralla. Känner mig inte på humör för att laga mat idag så det får duga !!

åh vet ni vad? Om en dag åker vi :D..åh vet ni en annan sak? Fick min lönespec idag, oh yeah baby fyfan vad skönt med pengar!! ;D men vet ni en annan sak? Fick gå in på internetbanken och skicka in hyran och telefonräkningen så att dom blir betalda automatiskt när jag är borta, det var ju mindre kul de. hehe

aja ska kila in till köket nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0