Regnigt idag

Gormorgon bloggvärlden. Idag är jag trött, Emil kom in och väckte mig lite efter åtta. Han tyckte att jag skulle stiga upp och umgås med han innan han skulle åka till jobbet. Vad söt han är! ;) Ångrar inte att jag steg upp, för morgonmys är nog det bästa som finns. Måste tillägga att jag älskar dig Emil, du är så underbar! Även fast vi bråkar ibland, men det göra nog alla par. Älskar ditt leende och dina bamsekramar ;)..finaste som finns är i alla fall du! Han åkte för ett tag sen och nu sitter jag här i min ensamhet. Har funderingar på vad jag ska hitta på idag, är lite seg men är ändå sugen på att åka in till stan och lunka runt. Skulle behöva hitta något som jag kan ha på mig ikväll, för vi ska ju ut! Längtar ;d, Nathalie&Jennie kommer hit runt åtta och då är förfesten igång, ser framemot kvällen måste jag säga! Tillbaka till vad jag ska göra idag då..Duscha måste jag göra, ska nog ta mig ett bad har lite ont i nacken och huvudet så att mjukna upp kroppen lite skadar ju inte! Sen skulle jag behöva städa lite också, så jag börjar fylla badkaret med vatten och under tiden kan jag diska! Borde dammsuga och bädda rent, dammsuga sovrummet och vardagsrummet. Oj, nu blev det mycket. Borde sätta igång på en gång om jag ska hinna in till stan också.

Måste bara slänga in bilder på gårdagens shopping. Jag fann min jacka, som tur var hade dom fått in den igår. Lucky me!!


H&M 498:- I love it!


Topp H&M 149:-




Gladiatorsandaler 299:- Eurosko, barnavdelningen ;D supersköna! Behövde ett par till Egypten så jag passade på, ett superpris för dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0