Skönt att nån håller med..

...anonymt.

Hoppas att dom som nu läst det inlägget jag skrev igår håller med om detta och inte kommer med några ologiska förklaringar. Det är bara skitsnack! Man ska lära sig det, att nr 1: ta hand om sig själv nr 2: skaffa hjälp på något sätt, inte skada sig mer och tycka synd om sig. Det blir fan inte bättre och det vet jag att många håller med om. Patetiskt! Nr 3: Ta vara på det goda man har i livet istället för att bara se åt det dåliga hållet. Varför ska man vara ledsen när man kan vara glad? :) Alla har SÄKERLIGEN något glatt i livet. eller hur? ;D

Jag kom i alla fall hem för ett tag sen, åt just en macka..drack ett glas juice också. Svalde mina omega-3 och charger, bytte om tidigare så är så gott som klar, ska åka iväg om en kvart. Hade tänkt promenera till gymmet, men det hinner jag fan inte. Måste vara hemma senast 20 så jag får ta det någon annan dag. Äsch, jag har ingen lust med bloggen nu. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0