snart är de helg..igen!

Tjoo idag är det tisdag vilket betyder att jag har en arbetsdag kvar av denna vecka! SKÖÖNT! Att få vara ledig torsdag-måndag är nog det bästa som kan hända just nu. Är så trött på att jobba så det passar in alldeles utmärkt :). Om jag blivit frisk ska jag spendera min lediga tid med massor av träning ;)..och fest! haha. Men det är så fint ute, åh då vill man det..hihi. Så till hur min dag har varit. Den började med att jag kom sent, fast det gjorde inget då vi hade pisslite att göra. I början gick dagen segt men sen tycker jag att det gick snabbare och snabbare. Fick sluta lite tidigare idag också så det var urskönt. Tog den längre biten hem bara för att jag tycker om att åka buss, är så mycket folk på tunnelbanan och sen hade jag ändå inget bättre för mig ;). Innan jag kom hem var jag och hämtade ut mitt paket från ellos som jag beställde hem förra veckan. Alla plagg passade så jag är supernöjd, skönt att man slipper skicka tillbaka i alla fall ;D.

Nu funderar jag på vad jag ska göra. Är uttråkad. Emil kommer inte hem förrän tio ikväll och jag kan inte träna. Vad fan ska man göra? Är inte hungrig så jag kan inte sysselsätta mig med matlagning heller. Hmm..fast jag blev lite sugen på en smoothie..undra om man kanske ska ta och göra en? Kan ju inte skada :P. Skulle även vara skönt med en promenad i det härliga vårvädret. Mån tro om man kanske ska ta på sig träningskläderna och gå ut? ;D Jag har verkligen beslutsångest. Har lite ont i skallen också, äsch nu ska jag göra en smoothie, slänga i mig en panodil och sen byta om för en långis.

Fick deklarationen idag också, gissa om jag blev glad ;D!!

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0