söndag morgon

godmorgon! Jag har vaknat tusen gånger inatt av att min näsa har velat töma sig. Jobbigt som bara den. Dock börjar jag känna mig lite bättre nu, men det blir inge träning idag heller. Är jätte jätte sugen på att träna, varför kan jag inte bara få bli frisk? :( Aja,  jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på idag. Emil ska träna och jag kanske följer med dit och solar bara och tittar på när han får ha roligt på gymmet. Innan dess måste jag in till stan och växla pengar till Egypten och köpa in ännu det sista som jag glömde igår :P. Det enda som bekymmrar mig är att jag behöver ett solpuder. Ni vet Isadoras stora solpuder som brukar finnas på sommaren? Är det någon som har nån som helst aning om den finns någonstans i stockholm? Vore guld om ni visste :). Förövrigt så var jag ju och shoppade en del av det sista igår. Mia följde med mig och ansåg att jag var en boss, haha. Nu undrar ni varför..jo för att bara jag fick gå på alla affärer som jag behövde gå på och hon fick knappt någon tid till sig själv. Men mia, som sagt du hade ju inte råd till något ändå :D. Dessutom bjöd jag dig på en glass bara för att du följde med mig! Förlåt om jag var ett as som drog med dig.


Gårdagen :)

Skor:H&M 129:- Hatt: H&M 69,50:- Linnen: Jc 2 för 199:- Kjol: Monki 150:-
Resten är ointressant :D

och detta handlade jag för någon dag sedan


 I alla fall då, efter att jag inhandlat det mesta så åkte vi till medborgarplatsen och mötte upp Frida&Pontus på ett fik. Köpte oss en macka, som blev min middag..men sen på kvällen när jag kom hem gick jag och emil och köpte en massa godis. hihi..det var gudomligt gott! Vi började se den nya serien som vår älskade Alexander Skarsgård är med i, Generation Kill..hyffsat bra faktiskt :). Fast som vanligt somnade jag in på det tredje avsnittet så jag måste se klart det idag ;d. Nu ska jag gå och väcka Emil tror jag han ligger och sover så sött, men det ska han inte få göra mer :D..hihi.

Justja glömde berätta att jag köpte en ny mp3 i onsdags 99:- från Media Markt! SUPERNÖJD, perfekt när man ska träna!


Hugs n' kisses! Om 5 dagar vid den här tiden sitter vi på planet :D:D!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha, hoff du har ju fan dom största problemen i hela världen :D

2009-04-19 @ 18:20:49
URL: http://www.miahiljakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0