att bestämma

det finns många saker man bestämmer, men sen ändå inte utför. jag har många gånger bestämt mig för att; nu ska jag bli nyttig, jag ska träna regelbundet och må allmänt bra. jag ska inte dricka alkohol på länge, jag ska spara pengar, jag ska gå den utbildningen. hela tiden är det JAG SKA men varför har jag då världens sämsta disciplin just denna tid? I vintras/våras hade jag världens bästa disciplin när det gällde kost&träning, idag är jag som en vandrande chipspåse. Blir så fruktansvärt besviken på mig själv! Att äta så mycket chips, godis, dricka den mägden läsk, äta alldeles för många pizzor osv, det är inte hälsosamt! Skit samma i att bli fet, det syns säkerligen mer inombords. Allt fett som bara skvallpar i mina vener, usch å fy säger jag! Detta måste få ett slut, en ändring. Fy SKÄMS på mig! Måste börja ta hand om min kropp, detta har blivit en katastrof, jag får ju inte på mig mina jeans pga att jag fått enorma kärlekshandtag. ÅÅÅÅH vad jag blir arg. Det där med att spara pengar har jag aldrig varit bra på. Men idag kom lönen och jag ska gå och ta ut 2000 kr som jag ska lägga i min spargris. That's it!

ge tillbaka den kroppen nu.


gud vad jag vill åka utomlands..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0