broccoli är gott.

godkväll möss. kom hem från gymmet för ett tag sen, körde step-maskin intensivt en kvart och sen körde jag styrke med innehåll av ben&nacke. är matt som fan, men det känns skönt att jag körde ett riktigt intensivt träningspass idag. mådde lite illa ett tag, kände mig snurrig men då vilade jag mig och drack en massa vatten, tror jag hade lite vätskebrist och att det var det som gjorde mig dålig. men körde på lite mindre vikt än vanligt och då gick det an.

satte på broccolin för ett tag sen, så den bör väl ha börjat koka nu. sen ska vi äta lax, potatis och sås till..jag är sjukt hungrig så det ska bli riktigt smarrigt med föda.

nu har jag nog inget mer att tillägga..mer än att jag ska tillbringa min kväll med baby självklart och se nyaste avsnittet av True Blood. grymt bra serie om jag får säga det själv! helt lovely..nu är maten klar. Åh så gott det ska bli med lite mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0