nyvaken

lördag och jag är uppe så här tidigt. men jag var inte trött mer så varför ska man sova då? helt meningslöst..då kan man lika gärna göra någon nytta tycker jag! well well, har ingen som helst aning om vad jag ska hitta på idag. det ser ut att vara bra väder idag så man kanske tar en promenad till gymmet och tränar. Sen kanske man möter upp någon vän i stan och gör något skojigt. Orkar inte planera, det blir som det blir =). Hade jättegärna umgåtts med Emil men han jobbar idag och imorgon så jag får helt enkelt klara mig utan honom under dagarna.

ska käka frukost nu. är jättesugen på plättar. kan man äta det till frukost? Haha, tror fan jag ska göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0