broccoli&proteindrink blåbär/vanilj!

Sådär, då har man gjort sig lite lunch/mellanmål, är helt svettig efter konditionspasset men det var jäkligt skönt att svettas lite ;). När jag kom till gymmet började jag med att cykla intensivt i ca 30 minuter, därefter tog jag en kisspaus och fyllde på flaskan. Sen körde jag 20 minuter på crosstrainern och som avslut för att lugna ner mig lite cyklade jag 10 minuter. Dessutom, eftersom mitt busskort gick ut igår har jag inte lust att köpa ett nytt månadskort när vi snart åker upp och dessutom så jobbar jag inte varje dag, då känns det rätt onödigt sen tar det bara en kvart att gå hemifrån till gymmet så där fick jag också 30 minuters konditionsträning eftersom jag gick fram och tillbaka. Det är bara lite obehagligt att gå i mörkret, men å andra sidan jag har muskler så jag kan slå ner den som försöker bråka med mig och man möter hela tiden folk så jag känner mig rätt säker ;). Som ännu en avslutning för att koppla av lite till la jag mig en kvart i solariet, så nu ser jag mer eller mindre ut som en grillad kräfta ;). Men det röda lägger sig och blir brunt till imorgon! förhoppningsvis. Sitter precis och äter lite broccoli och dricker en proteindrink, var rätt hungrig efter att ha bränt ett ex antal kalorier så magen var i princip tom! Men nu skall den fyllas igen. Tänkte ta och se Paradise Hotel, har missat några avsnitt under veckan så det är dags att se vad som händer där ! Dom är lite knäppa om man säger så, att skämma ut sig så mycket i tv, vad får dom ut av det? Typ massa rubriker i tidningen, om att ha haft sex och gjort det ena och det andra i tv. Nä hujja, nog får dom ta och skämmas allt.

Näpp, ska återgå till min mat och se på dårarna! Senare går jag till gymmet och kör styrke med pälsk! Pussis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0