Det är riktig vinter här.

Godmorgon. Har vaknat för en liten stund sedan, dock var jag sjukt trött och hade mer än gärna sovit ett par tmmar till men eftersom jag börjar jobba klockan tio fick jag inte sova mer :). Idag blir det en helt träningsfri dag då jag jobbar mellan tio och sex, och när jag slutar ska jag hem och göra mig i ordning för utgång. Kanske färgar mitt hår som jag inte orkade färga igår också.

Vet ni hur mysigt det är med all snö som har kommit och som inte smälter bort samma dag? Det är helt jävla underbart, det är ju helt meningslöst att det är vinter om det inte finns någon snö. För snön hör väl till vintern? Nåväl, det kanske är lika bra att sätta igång så man slipper stressa iväg sen. Dags för frukost :).


Kommentarer
Postat av: carro

jamen skoja inte! fyyy, nu vill jag aldrig hemifrån, haha!

2009-12-18 @ 14:33:36
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0