Det blev lite mer än planerat...

Alltså att jag aldrig lär mig, det är ju inte friskt så som jag håller på. Shoppar hur mycket som helst, och så mycket kläder har jag. Även skor är något jag har en tendens av att komma hem med nya varje gång jag varit och shoppat. hmm..men jag ville så gärna ha dom och jag har faktiskt kollat in dom skorna tidigare och nu var dom faktiskt på rea..men egentligen så behöver jag dom inte! HAHA. Nåväl, fick med mig en hel del plagg och annat smått och gott och jag är nöjd. Är helt slut och döhungrig, tur att vi hade rester i kylen sen igår så jag slapp börja laga någon mat, har bara ätit en liten kycklingburgare på donken eftersom jag glömde bort att äta innan jag for hemifrån tidigare, ajabaja, sådär får man inte göra! Slarva med mat, FY!

Nä, nu måste jag äta innan jag svimmar. Lägger kanske inte lite bilder på vad jag köpt lite senare, ska kanske dra och gymma sen också. Beror på hur trött jag är. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0