Fredag

Då var det redan den 11 december, tiden går så sjukt fort, om tio dagar åker jag upp till familj&vänner, det gillas! Längtar jättemycket efter allt och alla, samtidigt som det ska bli jättemysigt att fira jul och äta!! haha.
Steg upp för en stund sen, har tagit på mig träningskläderna som jag mer eller mindre lever i för det mesta. Har funderingar på om jag ska orka ta en morgonprommis så jag inte säckar ihop helt framför tvn, man blir så seg! Annars tar jag och gör havregrynsgröt och en proteindrink och åker till gymmet senare på ett tag.

Ikväll blir det kaaanskee utgång om jag orkar, men busskortet är ett stort problem om man ens ska ta sig någonstans..så jag vet fan inte! Är jättesugen på att gå ut men på samma gång hade det varit skönt att stanna hemma ikväll. Nåja, det återstår att se hur jag gör! Nu bör jag sätta igång med att fundera..eller fan jag orkar inte promma nu!

hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0