Goodmorning !

Blev inget bloggande igår när jag kom hem, var helt slut och kände för att mysa så vi låg och såg på Dollhouse, men somnade snabbt båda två och sen när vi vaknade insåg vi att det kanske var lika bra att gå till sängs :). Lätt störande när vi kommer på att jag inte har bäddat sängen, så då var det bara att börja bädda. Det är fan det värsta som finns när man bara vill gå och sova :P!

Vet ni vad det är för dag idag? Jag och Emil firar 3 och ett halvt år och mitt busskort går ut. Tänk så länge vi har varit med varann, du och jag min lilla gullesnutt! Jag älskar dig så himla mycket, alltid :). Vi kanske ska gå på bio eller något liknande, men det beror på om det finns någon bra film att se på. Annars blir vi hemma ikväll, lagar en god middag och göra smoothies till efterrätt, det är nästan bättre att bara få vara tillsammans ifred.


Början på kärleken :)

Idag ska jag sätta igång med träningen också, känns förbaskat skönt att jag frisknat till nu för jag är lite less på att inte få träna. Börjar bli lite smått knäpp! Men idag så, äntligen!! Vi ska nog se fortsättningen på Dollhouse som vi missade igår och sen göra i ordning frukost. Senare åker vi till gymmet och tränar :).

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: carro

det går ju bra för oss! :D men under jul måste man få äta lite gott, haha. grattis till evighetsförhållandet ;P

2009-12-09 @ 11:09:22
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis på eran dag!



Jag jobbar på samma ställe som tidigare, dvs kondiset i gstad :) Vars har du fått dig jobb föresten?



Heheh joo, hur hög klack är det inte?! typ 13cm?! :p

Aja dem är så läckra så det är kanske värt att få ont i fötterna efteråt ;)

2009-12-09 @ 13:22:19
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0