Inhandla julklappar?

Ja jag funderar på om man kanske skulle ta och sätta igång med att göra något idag. Har bara legat och degat hela morgonen, sett serier och ätit frukost. Tänkte gå och göra mig i ordning för att sen åka iväg till Farsta centrum och inhandla lite julklappar till min familj och till mina kära kusiner. Men är det bara jag, eller är det sjukt svårt att köpa något till någon som inte vet exakt vad den vill ha? Haha, tänk vad lätt det vore om man skulle handla julklappar till sig själv, då vet man vad man vill ha. Nä, men jag tycker det är svinkul att köpa julklappar och ge bort, det roligaste är nog att slå in dom. Klockan är rätt lite så jag behöver inte stressa, sen börjar jag inte förrän halv fem heller så det känns skönt. Är jävlarns täppt i näsan men det blir säkert bättre när jag får gå ut och ta lite frisk luft. Hatar att vara förkyld, man får ju panik av att inte kunna andas genom både näsan och munnen, sen att man inte får träna gör mig ännu galnare! Nåväl, förhoppningsvis går det över till helgen! Ska på födelsedagskalas/inflyttningsfest på lördag hos Hifa så man vill ju vara i form, men mina planer är nog att inte dricka så mycket och kanske inget alls. Det beror helt på vilket humör jag är på :). Måste ju köpa någon present åt henne också, gaah jag kommer bli ruinerad på allt handlade! Men det är kul att göra andra glada :).

Näpp, nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för att åka mot Farsta! Hej svejs :)


Midsommardagen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0