Juletid.

Nu är julafton över, juldagen är över och snart är tiden här för denna gång över. Känns bara som man glider mot dom deppiga tiderna och att man snart ska gå tillbaka till verkligheten&vardagen. Det suger. Imorgon åker vi tillbaka till Stockholm igen, tiden har gått alldeles för fort, men å andra sidan flyttar vi hit igen och det är jag väldigt glad över. Jag är dock lite ledsen över att jag inte hunnit träffa alla, men Denise kommer ner till Stockholm efter nyår så då får jag träffa henne i alla fall.

Har beslutsångest över hur jag ska göra ikväll- Utgång eller inte?

Förövrigt hade jag inga som helst julkänslor före eller under julen, det kändes inte alls som alla andra jular. Jag njöt liksom inte lika mycket som förr, det kändes jävligt deppigt när julafton var över och man inte ens hade fått känna den känslan som man borde göra. Men jag vet inte om det kanske är för att jag blivit gammal eller om jag inte hunnit stadga mig..? Nåväl, jag är ändå glad över att fått vara med dom jag älskar mest och håller närmast hjärtat under julen. Det är viktigast!

är jävligt sugen på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0