Kalkonsallad med potatissallad!

Hungrig som fan är jag! Kom nästan nyss in genom dörren och jag är helt slut. Har burit på tre fulla kassar med massa alkohol och mina händer höll på att dö. Som tur var hade jag vantar på mig så mina små händer slapp frysa i alla fall! Tänkte dra iväg till gymmet på ett litet tag, måste äta och varva ner lite först. Fick inhandlat det jag skulle, ett par strumpbyxor med mönster, ett armband&ett par örhängen som matchar klänningen och skorna jag ska ha på mig. Har ännu inte provat klänningen, men det sitter säkert skitbra! :) Har inte så mycket mer att tillägga, tänkte sätta mig och njuta av min sallad och se på något bra.

Vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0