Kampen mot sockret!

Satt och läste Carro E's blogg tidigare, hon hade skrivit ett inlägg om att kampen mot sockret börjar idag, så jag tänkte att vafan jag är på! Hon är, som jag en sockerfantast, äter godis och skit när man inte bör göra det, man blir ju inte bara fet, det kostar pengar och det är onyttigt..har väl inte råd att gå och laga tänderna var eviga dag? Nejfan, nu börjar kampen mot sockret, jag har sagt det många gånger, men nu är det seriöst, fram till jul ska jag hålla mig till en dag i veckan, i alla fall BARA på helgerna, men absolut inte under veckorna! (inte för att det är så långt till jul, men man måste ha en reserv så man kan äta hur mycket man vill under julen ;) )

Vi KÖÖÖR! gärnet.

Kommentarer
Postat av: carro

näe, samma här! & tillslut äter man ju inte för att det är gott, utanför att det är socker i det! haha :D ja det är det fan också! & i norge är fan lösgodis inte billigt!! det som skulle kosta 12 kr hemma kostar typ 30 kr här, haha!

2009-12-08 @ 13:00:29
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0